muffle

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Vilken mild helg det ha var!

Av muffle - 25 februari 2013 09:13

Fredag: fest i min nya lägenhet, fest å fest men en lättare tillställning var det i alla fall. Kändes bra att folk kom över och att vi kunde sitta i vardagsrummet.

Lördag: hände inte så mycket.

Söndag: var ut och åt tako/tacko? Med Robert

Som jag skrev i början en mild helg...

Idag ska jag till frissan, fan vad jag längtar! Mitt hår nu är i ett stadie där det är för långt vissa dagar å kort andra dagar. Svårt att förklara min risiga hår situation.... Men ikväll så komma det bli perfekt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av muffle - 24 mars 2013 22:08

Ja folk.... Vad har hänt sedan sist jag skrev i min blogg som jag jämt glömmer att jag har ^^ Skola skola skola skola är allt som har hänt, skulle ju vara tråkigt om jag bara skulle skriva om mitt plugg och ångest inför tentan. Men kort sammanf...

Av muffle - 8 mars 2013 23:00

Jag har fått höra värdens hemskaste uppväxt och flykt historia om en muslimsk homosexuell man. Att vissa religioner kan ha sådan strikta direktiv mot homosexualitet och vilka val i livet man kan göra. Det är bara hemskt och allmänt sjukt. Och a...

Av muffle - 4 mars 2013 11:43

Jag vill bara visa demonstrera att allt kan vara konst. Såg på national geographic igår kväll när jag inte kunde sova och då var det ett program om body art. Mycket spännande program om hur folk uttrycker sig själva i form av tatueringar operationer...

Av muffle - 19 februari 2013 22:18

Jag vill beklaga min dröjsmål med att blogga, men ibland så behöver man tid å tänka å vara för sig själv och inte dela ut information. Ska jag vara ärlig så har jag vart lite nere på sista tiden. Första veckan jag var nere så var det riktigt illa, in...

Av muffle - 6 februari 2013 22:46

Jag är så nöjd över min soffa så jag tror inte att jag ska sy om kuddarna i den, jag ska ha jätte många kuddar i den med färgerna blå och orange istället. Kan alltid sy om klädseln sedan när jag är less på den grå gröna färgen. Jag har kommit in i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards