muffle

Alla inlägg under februari 2013

Av muffle - 25 februari 2013 09:13

Fredag: fest i min nya lägenhet, fest å fest men en lättare tillställning var det i alla fall. Kändes bra att folk kom över och att vi kunde sitta i vardagsrummet.

Lördag: hände inte så mycket.

Söndag: var ut och åt tako/tacko? Med Robert

Som jag skrev i början en mild helg...

Idag ska jag till frissan, fan vad jag längtar! Mitt hår nu är i ett stadie där det är för långt vissa dagar å kort andra dagar. Svårt att förklara min risiga hår situation.... Men ikväll så komma det bli perfekt!

Av muffle - 19 februari 2013 22:18

Jag vill beklaga min dröjsmål med att blogga, men ibland så behöver man tid å tänka å vara för sig själv och inte dela ut information. Ska jag vara ärlig så har jag vart lite nere på sista tiden. Första veckan jag var nere så var det riktigt illa, inget kändes bra och jag ville bara vara för mig själv.

Men nu är jag som vanligt igen dvs inte visa så mycket av mitt mående, varför besvära andra med ens egna bekymmer som man inte vet vad dem exat beror på.
Ska börja göra som vanligt igen å gräva ner känslor. (Man mår bäst av det tror jag)

Jag längtar till nästa vecka så mycket! Johanna kommer upp på besök.
Johanna is back in town! Eller hur det stavas ^^

Ev nästa vecka så ska jag köpa en ny jacka som jag har sett på HM's hemsida. En blå rock kappa eller vad det heter! Ska bli mycket givande att skaffa sig en ny jacka med lite färg på!

Av muffle - 6 februari 2013 22:46

Jag är så nöjd över min soffa så jag tror inte att jag ska sy om kuddarna i den, jag ska ha jätte många kuddar i den med färgerna blå och orange istället. Kan alltid sy om klädseln sedan när jag är less på den grå gröna färgen.

Jag har kommit in i en period med flummig musik å bohemisk inredning igen! Hade en sådan period får några år sedan då jag började umgås med ylleme, men nu har jag fått ett kraftigt åter fall!

Har köpt dessa plåt bord på rusta idag och jag är så himla nöjd över dem! Passar så bra in mot de grå gröna soffan och den blåa fåtöljen, ja dem passar in i hela rummet helt enkelt.

Jag kunde inte bara köpa hem ett av borden, skulle se så fult ut med bara ett av borden till den långa soffan.

Framtids planer är att skaffa stora kuddar och lägga ut på golvet och att skaffa stora mönstrade filtar och måla en jätte stor abstrakt tavla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards