muffle

Alla inlägg under januari 2013

Av muffle - 31 januari 2013 23:54

Nu är min sov hörns klar ^^
Köpte hyllan idag som jag har de flesta av mina väskor i och en massa annat krafs som man har.

Köpte hyllan på fyndhörnan på Ikea för 200kr, ett jätte bra pris tycker jag för en bastant hylla. Men när vi skulle frakts hem den så gick den sönder!
Jag glömde att plocka bort hyllorna som låg fast tejpade i botten av hyllan, så när vi skulle lyfta av den från vagnen så låsande dem å for igenom bak stycket så det gick sönder! Vart ett jätte stort hål!
Men det var inte allt...... När hyllorna rasade så vart det en jävla snärt så min bärhjälp tappade greppet om hyllan så den föll ner på marken å alla bitar lossnade!
Köpte hyllan färdig monterad men när vi kom hem med den så var den isär plockad :p

Lyckades i alla fall laga den så nu står den på plats å utför sitt syfte som hylla.

Av muffle - 31 januari 2013 10:30

Idag så blir det plugg och uppackning.
Har kommit efter jätte mycket i skolan under flytten! Tempot går så fort i skolan så man tar bara in info för stunden men 5min så är all info borta igen. Det blir bara plugg helgen å inget party å socialt liv! :(

Av muffle - 29 januari 2013 23:08

Ligger å bloggar i min nya soffa i min nya lägenhet, jätte trevligt!
Jag ligger å lyssnar på allt å konstaterar att det inte är ett ända ljud när kylskåpet å frysen (frostfria <3) slår av!
Så jävla skönt!!!!!!
Nu slipper jag alla skumma människor som bodde under mig förut och så slipper jag deras onormala dygnsrytm och deras konstanta festande. Inge fel å festa men nå måtta få det va!

Nu ska alla kartonger packas upp å göras ordning å reda på allt här hemma så man kan njuta av livet igen.

Av muffle - 28 januari 2013 23:24

Vad lång tid det tar att flytta, hinner inte med något annat!
Idag iallafall så har jag köpt mig ett stycke soffa ^^ en grön tre sitts soffa som jag har stora planer på att sy om tyget på, hade tänkt mig att sy om soffkuddarna i olika mönster å tyger.
Komma att ta före och efter kort när jag är klar. Jag komma även att ta kort på hela lägenheten då jag har fått till allt som jag vill ha det.

Har inte blogga på några dagar för jag glömde ipad hos Robert, men nu jävlar ska det skrivas framöver!

Av muffle - 23 januari 2013 07:46

Köpte ett par jeans på myrorna, när jag var där så orkade jag inte prova dem i de små provrummen med mini skynken som dörrar. De såg lång ut i benen så jag köpte dem för 50kr.
När jag kommer hem så är de för korta! Skrek å slet av mig dem som vanligt när man provar byxor!
Man blir alltid på dåligt humör när man provar byxor!

Sedan kom jag på att jag kan prova att förlänga byxbenen med denna lösning.
Resultatet vart jätte bra tycker jag, dem ser jätte bra ut när man ta på sig dem. Med skor på så blir det klimax effekt!

Fick inga bra kort med dem på så jag gjorde så här i stället med bilden så ni får använda eran fantasi!

Av muffle - 20 januari 2013 16:39

Jag har fått så mycket inspiration från denna youtube kanalen, han har så cool stil! Ni måste kolla på hans videor :)

http://m.youtube.com/#/user/Urbanicon82?desktop_uri=%2Fuser%2FUrbanicon82&gl=SE

Av muffle - 14 januari 2013 22:47

Hej! Förlåt om jag inte har skrivit på ett tag, men jag hade glömt bort att jag har en blogg ^^
Tack Johanna att du påminde mig om bloggen!

Detta inlägg så ska jag skriva om veckans inköp och hur besatt jag är av hm,s bronzing powder.

Den grå blåa tröjan är så jävla skön att ha på sig och att den är snygg, tycker om att den är delad med en annan färg och textur. När den är delad på de viset så känns den så speciell och modern.

Såg den snygga kavajen inne på hm och drog mig till den underbara färgen, den är lite för stor men det ger den en avslappnad utseende men uppkläd. Jag tycker den är snygg med en T-skirt under och mörks jeans och tungt sminkad runt ögonen.
Det hade jag idag, har inget kort på det å jag orkar inte klä på mig igen xD
Men sminket sitter kvar i alla fall.

Väska passar det mesta och jag har en period där jag köper gråa väskor? Tycker grått passar det mesta man har på sig på vintern.

Min nya besatthet av bronzing powder!!!! Jag fattar inte att jag har vart utan det så länge, använde det för några år sedan men då vart inte resultatet så lyckat alla gånger så jag lade av hela projektet med skulptera ansiktet.
Gick å köpte hm,s bara för att tests igen och jag vart så nöjd så jag har använt det ända sen dess.
Jag toppar av med lite (grårosa?) blush på kinderna, blir jätte snyggt tillsammans.

Av muffle - 8 januari 2013 23:32

Fan vad jag längtar tills imorgon, ska shoppa som fan!!!!!!
Har längtat så länge att få shoppa nya kläder å smink. Har gjort en virtuell lista vad jag skall införskaffa och vart det ska införskaffas.

Har inte shoppa nya kläder sedan mellandagarna :(

Så exalterad så jag inte kan sova!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards