muffle

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av muffle - 3 januari 2013 23:14

Var ute idag med min mor och min kära syster ute på loppis runda runt stan, de skulle kollas på en massa barn kläde och fula lampor!
Medans jag sprang runt och kollade på soffor. Måste ha en soffa till min nya lägenhet som jag skall flytta till slutet på månaden.
Men det fins bara fula 80,90-tals soffor i slitet sky material! Inget för mig iallafall. Det komma nog sluta med en soffa från Ikea.

Efter att ha sprungit runt på varje loppis så åkte vi på dollar store, och där hittade jag ingen soffa men!!! Pyramid nitar som man kan sätts på skjort kragen! 10kr för ca 12 st, det gjorde min dag!
Resultatet kan ju förbättras men jag ville bara sätta fast dem å se hur det skulle se ut :) <3

Av muffle - 3 januari 2013 09:23

Nu har jag äntligen tagit det stora steget att börja blogga! Igen ^^
Ska bli så roligt att bara skriva nonsens! Men i det stora hela så komma det nog mest att handla om smink och vad jag gör på dagarna i mitt liv och så klart en massa roliga ting!

Skapade denna blogg just nu inne på waynes coffee av alla ställen, men jag sitter och vänts på att min mor ska höra av sig om vi skall på erikshjälpen idag eller inte! Det är bara att vänta å se vad som sker......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards